تلخ و شیرین

اینجا از تلخ و شیرین روزگارم خواهم گفت اگر هستی یا علی...

تلخ و شیرین

اینجا از تلخ و شیرین روزگارم خواهم گفت اگر هستی یا علی...

شعری از عزیز ترینم !!!

یار من رفت از بر من ،مقصد او جای دیگر** رفته او شاید بیابد عاشق و شیدای دیگر** باز من دلتنگ اویم گرچه دیدم بی وفایی** گرچه می دانم که دارد ،در سرش سودای دیگر ** رفته آن آرام جانم ،کاش می آمد دوباره ** تا سکوت دشت دل را بشکند غوغای دیگر ** زندگی شد در نگاهم تیره و تار از غم او ** کاش او آید که یابد ،زندگی معنای دیگر ** باز چشمانم به راه و باز هم غرق نیازم ** بازهم شاید که بی او سررسد فردای دیگر ** گفته او می آید اما در هراسم چون بیاید ** رفته باشد از تنم جان ،یا نباشد نای دیگر ************************************************************************************* من در دلم در این شب سرد ،یک عالمه خورشید دارم ** یک عالمه امید در دل ،بی اندکی تردید دارم ** روییده در دل مریم عشق ،من یک گلستان شوق هستم ** می دانم او می آید آری ،چون بر خدا امید دارم ************************************************************************************* راستی یادم نرفته راجع به فروغ براتون میگم من یه مدت بیمارستان بودم نتونستم مطلب رو کامل کنم !!یاحق !
نظرات 2 + ارسال نظر
احسان شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:17 ب.ظ http://ehsanica.blogsky.com

:)

رها شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:30 ب.ظ http://rahaparva.blogsky.com

It was nice:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد