تلخ و شیرین

اینجا از تلخ و شیرین روزگارم خواهم گفت اگر هستی یا علی...

تلخ و شیرین

اینجا از تلخ و شیرین روزگارم خواهم گفت اگر هستی یا علی...

لعنت به هرچی عشقه !!!

سلام ..والا از شما چه پنهون از هرچی عشقه خسته شدم مردشوره هر چی عشقه !!اما شاید من بد کسیو انتخاب کردم ..شاید من بد رفتم ..شاید من باید یه کم محتاط تر رفتار میکردم و سراغ یه نفر میرفت که !ولی من که نرفتم نفهمیدم چطور ی یهو وسط زندگیمه !! به خدا خیلی دوسش دارم اما چرا اینقدر بدرفتاره ؟؟یعنی به خاطر دلایلیه که خودش میگه ؟؟انا خب اکثر جوونای این مملکت و حتی دنیا اونا یی که پایبندن همینن !!اه!!بابا لعنت به من با این زندگی که برا خودم ساختم اما خب ماهیو هر وقت از آب بگیری تازه است!!!من نمیتونم و نباید با چنین مرد بد دهنی که هیچ ارزشی برا خانومش قائل نیست زندگی کنم اینو خوب میدونم ..اما راه نجات کجاست؟؟راه پایان دادن ؟؟راه نهیب به این دل لعنتی؟؟؟وااای خدایا دارم دیونه میشم !!!!برام دعا کنید..یا حق!!!
نظرات 5 + ارسال نظر
افکار همایونی ! دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:33 ق.ظ http://hgd.persianblog.com

خاک آن است که از آن بوده ام

جان را به هلاکت سپرده در امان بوده ام



و چرا هرگز از مردن و رفتن نترسیده ام

چون که من از بودن خود هم نهراسیده ام

سعید دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:49 ق.ظ

لعنت به من با این زندگی که برا خودم ساختم اما خب ماهیو هر وقت از آب بگیری تازه است!!!من نمیتونم و نباید با چنین مرد بد دهنی که هیچ ارزشی برا خانومش قائل نیست زندگی کنم اینو خوب میدونم ..اما راه نجات کجاست؟؟راه پایان دادن ؟؟راه نهیب به این دل لعنتی؟؟؟وااای خدایا دارم دیونه میشم !!!!برام دعا کنید..یا حق!!!
به به به ! حرفای تازه می شنوم ! هورا! داره کم کم همه چیز مشخص میشه هی!‌بیخیال !

تایتانیک دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

سلام آفرین ادامه بده جالبه یه سری هم به من بزن خوشحال میشم لوگوی منو هم تو وبلاگت ببینم

star دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:57 ب.ظ http://star1ir.persianblog.com

امیدوارم همه چی درست بشه .. خیلی زود .

مهدی سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:47 ق.ظ http://otanazi2001.blogsky.com


عشق یعنی غوطه خوردن بین موج
عشق یعنی رد شدن از مرز اوج
عشق یعنی از سپیده تا سحر
عشق یعنی پا نهادن در خطر
عشق یعنی لحظه دیدار یار
عشق یعنی دست در دست نگار
امید وارم که به هر چه که میخواهی برسی .
ممنمون که به من سر زدی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد