تلخ و شیرین

اینجا از تلخ و شیرین روزگارم خواهم گفت اگر هستی یا علی...

تلخ و شیرین

اینجا از تلخ و شیرین روزگارم خواهم گفت اگر هستی یا علی...

چرا مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟



خدایا خدایا ….اندازه همــــــــــــه آسمون و زمینت غم دارم .خــــــــــــــــــــــدا!!!!!!آخه چرا من ؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟چرا من باید مجازات شم ؟؟خدایا بد رفتم خوب ..خدایا به حرفت وش نکردم خوب ....ولی من بنده ام!!!تو بند خواهش دل و نفس!!اما تو که خدایی..بزرگی ..با گدشتی چرا؟؟؟خدای همه زندگیمو پای یکی ریختم که باهام اینجوری رفتار کنه؟؟؟مگه روبروت بهت نگفتم اگه صلاح نیس از زنگیم بره ..اگه میخواد خوشبختم کنه بمونه ..ها؟؟؟؟؟نگفتم ؟؟؟موند روز به روزمپررنگ تر که آخرش اینجوری به سرم بیاری؟؟؟خواستی آزارم بدی؟؟؟اینم ملکه عذابم کردی؟؟؟ها؟؟؟وای منو ببخش یا خدا!!!!!!!
آخه گناه من چی بود؟؟؟؟عشق؟؟؟غلط کردم …..من چی براش کم گذاشتم بازم غلط کردم که کم نذاشتم …....یا خدا توکل به خودت .....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد